O NÁS

  • Společnost KPD Group, s.r.o. byla založena za účelem vytvoření holdingové struktury, která připravuje rozvoj projektů komerčních nemovitostí, převážně pak maloobchoních center v celé ČR. Díky znalosti českého retailového prostředí je společnost významných obchodním partnerem pro renomované maloobchodní řetězce. Veškeré projekty jsou řízeny a připravovány v úzké personální i finanční spolupráci se skupinou EXAFIN.

  • Společnost byla založena Mgr. Jindřichem Kukačkou, který působí na trhu developmentu komerčních nemovitostí již od roku 2006. Před založením společnosti KPD Group s.r.o. spolupracoval na projektech retailových center pro nadnárodní subjekty v rámci několika developerských společností .

Firemní strategie

Skupina KPD Group, s.r.o., resp. její management vybudoval doposud více než 20 větších i menších nákupních center v České republice. Již více než 11 let doprovází při expanzi takové řetězce, jako je Penny Market, BILLA, nově LIDL. Nabídka potravinářského sortimentu v samoobslužných obchodních domech je doplňována nabídkou nepotravinářského zboží. Tradičními nájemci a partnery jsou např. KiK, Okay, PLANEO Elektro, dm drogerie, Teta drogerie, lékárny, SUPER ZOO, Pet Center, gastronomické provozy a různé další služby. 

Koncept - "Retail park" - funkce pro každý den

Veškerá provozovaná nákupní centra lze označit za tzv. nízkonákladová centra. Všechny objekty jsou přízemní, vyjma rekonstrukcí stávajících vícepodlažních objektů, nerealizujeme parkoviště na střeše ani podzemní garáže, parkoviště se nalézají přímo proti vstupu do obchodů. Nájemci mají zpravidla přímé napojení na parkoviště, zčásti pak i další vstupy a malou galerií a obsáhlými výkladci. Snahou je nerealizovat vysokonákladové designové provedení, však jít moderní technologií vytápění a chlazeí, tzn. tepelnými čerpadly a hlavně kvalitním zateplením objektu. Z tohoto důvodu se také uzavírají pouze dlouhodobé nájemní smlouvy. Z důvodu spojení se samoobslužnými obchodními domy a jejich frekvencí zákazníků je prodejcům nepotravinářského zboží pronajímána nejen obchodní plocha, nýbrž i tato frekvence.